Shoppingbag
(0) Items | € 0.00

Veel gestelde vragen

Onderstaand een overzicht van veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact op met Aline Fashion: webshop@alinefashion.nl.

Betaal ik ook verzendkosten?

U betaalt bij aankoop vanaf 50 euro geen verzendkosten. Bij een bestelling tot 50 euro zijn de verzendkosten 3,95 euro. Wanneer u iets retour wilt sturen, dan zijn de verzendkosten wel voor uw rekening.

Hoe kan ik checken of mijn bestelling goed is gegaan?

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvangt u een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door u bestelde artikelen vermeld.

Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen, hoe kan dat?

Nadat de bestelling geplaatst heeft ontvangt u binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw "Postvak In" staat, dan is het mogelijk dat uw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor "Ongewenste e-mail" of dat de bevestigingsmail in het spam-fiter terecht is gekomen. Wanneer ook de mail daar niet in staat kunt u uw gegevens controleren via uw account.

Ik heb mijn bestelling afgerond en betaald, kan ik nog iets toevoegen?

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de webshop?

De bestelling in de webshop kan worden betaald via Ideal.

Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

Een betaling via iDeal wordt meteen afgeschreven.

Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?

Bestellingen die vòòr 14.00 uur geplaatst zijn, worden binnen 1-3 werkdagen bezorgd.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Een bestelling via de webshop gedaan, kan gratis in de winkel worden opgehaald. 

Waarom moet mijn telefoonnummer op de bestelling staan?

Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch of via de app.

Kan ik mijn cadeaubon van gespaarde punten van de klantenkaart ook inleveren in de webshop?

Ja dat kan, aan het einde van uw bestelling, voordat u gaat betalen kunt u het nummer van de cadeaubon invoeren en de bon wordt verrekend.

Ik wil iets retourneren, hoe moet dat?

U kunt de bestelling alleen retourneren via de post. Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren dan kunt u deze opsturen naar:
Webshop Aline Fashion
Schoolstraat 70
9251 ED BURGUM

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg het ingevulde retourformulier erbij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. De kosten voor de retourzending zijn voor uzelf. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, wordt dit per e-mail bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. De terugetaling wordt zo snel mogelijk gedaan, doch uiterlijk binnen 15 dagen na ontvangst van het artikel.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Het retourzenden van een artikel is voor uw eigen rekening.

Ruilen, hoe doe ik dat?

Een artikel kan omgeruild worden binnen 14 dagen. U kunt een artikel ruilen door de retourprocedure te volgen op het retourformulier. Hierop kunt u aangeven welk artikel u wilt ontvangen. Vaak is het handig om van tevoren op de webshop te kijken of het gewenste artikel nog op voorraad is. Indien wij het artikel niet meer op voorraad hebben, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op. Als u direct telefonisch contact opneemt, kan het artikel alvast voor u gereserveerd worden. Hierdoor loopt u niet het risico dat het artikel alsnog wordt verkocht. De reservering voor een omruiling kan telefonisch worden gedaan via 0511-464833.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op (0511-464833). Wij zullen het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen.

Spaar ik ook punten met een aankoop op de webshop?

Ja, ook op de aankopen in de webshop spaart u punten. Voor elke € 10,- die in de winkel of webshop besteed wordt, registreren wij automatisch één spaarpunt. Bij 50 spaarpunten wordt een cadeaubon van € 15,- uitgekeerd, deze cheques worden maandelijks verzonden.

Hoe maak ik een account aan?

Klik voor het aanmaken van een account op "Inloggen" rechtsboven in. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen die worden aangegeven.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ga naar "Inloggen" en dan naar "Wachtwoord vergeten" en vraag een nieuw wachtwoord aan. Het nieuwe wachtwoord wordt naar uw e-mailadres gestuurd.